hem till karlskrona'

vid 3 tiden åkte lilla pappa&jag till martins jobb för att hämta han men nej han dissade oss för en tjej... när jag äntligen kmr upp så skiter han i MIG men whatever bryr mig inte;) . iaf så åkte pappa&jag vidare till madde på södermalm sedan åkte vi hem till farmor&farfar då. åt middag där mycket gott, till förätt blev de soppa, varmrätt slotts stek med sås och till efterrätt blev det en frukt cocktail med grädde massa med gott, sen hade vi lite bråttom till flyget eller ja kanske inte bråttom men vi åkte och lämnade madde först vid en tunnelbana nånstans. sen åkte vi till arlanda då oh nu är jag hemma i karlskrona JIPPI....menmen snackar med emma ska snart sova . PUSS

bjuder på den. sååå kort är mitt hår :|   oh verkigen SUUUPER SÖÖÖT... nat

Kommentarer
Postat av: Emma

älskling<3

2009-02-02 @ 00:05:30
URL: http://emaarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0