godmorgon förfan'

igår då efter skolan, åkte jag hem till emma, tog de lungt hade sjukt ont i huvudet, fick de på den sista lektionen känndes som om jag skulle svimma. men iaf vi kollade film oh spelade GH senare kom bogren, evelina&emil. vi rökte vattenpipa oh chillade, spelade lite GH igen... sen gick en runda sen åkte vi till bergåsa träffade massa där men inte sååå kul men sen åkte vi hem för jag mådde sjuukt dåligt, känndes som mitt huvud skulle sprängas eller nått. hemma hos emma igen jag la mig direkt oh emil&emma satt vid varsin data&lökade sig, sen gick han hem oh så sov vi sen.


Vi vaknade 11 kanske hon skulle sälja sina jävla tidningar.. men ska snart åka hem typ ska säga hej till min syrra som är här oh hälsar på, sen åkter jag till jonas<3 skriver mer sen tjingeling.


i want summer time.


Kommentarer
Postat av: Emma

kul att inte jag får ett " <3 " efter mitt namn, GULLIGT:O ahah

2009-02-07 @ 15:27:44
URL: http://emaarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0