hem från sthlm idag!!!11'

hejsan, IDAG åkte jag hem från sthlm :) haft sjuukt tråkigt där tyvärr, fattar nt vfr jag åkte dit egentligen men kul att träffa pappa.
iaf somnade kanske halv 4 kunde inte sova och skulle upp kl 5, vid 6tiden åkte vi till arlanda och flyget gick typ 8. åkte hem oh duchade, vilade typ, sen till skolan de va är jävla liv på lärarna... och jag hatar verkligen den skolan tyvärr.
vid halv 3 kom mos :) hon fick kolla på när dom hade gympa och jag med typ. och sen gick jag moa och emma på stan och jag köpte smink. och sen åkte emma efter en halvtimme. moa växlade sina arab pengar och sen mötte vi annah&sofia på dinsko vi gick i stan lite sen drog vi till red light moa&jag beställde kebabtallrik med blandad sås. och de va verkligen en stark sås, typ satt och svettades hahah, sen gick annah och vi gick vidare till mcdonalds, beställde glass&äckel muffins, cola. sen kom annah&bogren igen vi gick runt lite sen gick alla hem. jag hade sjukt ont i huvudet och somnade. nu snackar jag med emma och ska snart sova för jag är sjukt trött. höööörs <3



bjuder på den' (n) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0