med emmma

skuula .. som vanligt idag. hade matte de ända jag gjorde va att jag skrev 1 a, på pappret jag va så jävla trött verkligen pallade inte skriva. sen efter 40 min gick jag till tandläkaren för att möta min emma<3 vi gick till åhléns & köpten en baguette&dricka sen vidare till idrottshallen vi spelade badminton skiiiit kuuul ;d sen lunch oh blablabla. skolan slut och emma tvingade mig att vara kvar i skoolan och vi spelade guitar hero med martin ;) han suuuuger verkigen på trummor dåliga lärare aså :o ;) hah sen gick jag hem. vet inte mådde väl inte så bra sen :s så gick en runda själv till saltö va där ett tag, sen snackade med emma oxå så kom hon till mig :) smiiiinkade henne ;) hahahah. nu ska vi snart sova hon svära hela tiden, stökar ner mitt rum och är lite små sur MEN hon är söt...       nattti <3




kolla hennes hand hon veeeerkligen avgudar mig (; <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0