koooort'

vaknade kanske 10 idag, duschade & fixade mig sen när pappa kom hem åkte vi till mörby centrum och fixade tid hos en frisör efter vi bokat tid tog vi en fika, jag tog en chokladboll och cola, den va inte så god men whatever. gick runt i affärer och sen gick vi till frisören igen, tog kanske en timme.  men visst de blev helt okej men kooort  :O.  menmen efter de åkte vi till täby centrum och åt på en thai restaurang jag tog buffé, helt okej :). efter de gick vi på bio bröllopsduellen den va bra&rolig :) sen åkte vi då hem oh nu sitter jag här ofc. men skriver nog mer sen eller imon PUSS så länge <3


















grrr vill ha sommar nu !!!11


Kommentarer
Postat av: Emma

jaja din jävla geek jävel...

hoppas håret ser ut som fan, sen ska jag missfärga det till oranget me =)

2009-02-01 @ 11:53:47
URL: http://emaarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0